Wednesday, 18 April 2012

Aku SuKa Beg GaLaS DoMinoS PiZza.. hEhE


Sape suka order pizza ni dari rumah?
Aku dari rumah belum lagi, tapi dari ofis penah la.
Tu pun, sebab bos aku yang suruh order..
Kalau tak, jangan harap la.. Aku setakat Mc'D tu ok lagi kot..
hahahaha

Ok, sekarang aku tak nak citer pasal order mengorder ni.
Aku nak citer pasal beg yang diorang galas untuk penghantaran
pizza tu. Kiut kot !

Pada suatu hari, chewah! Kau igt buku cerita ke wanie..haha
Tak de la, hari tu bos aku kan ade suruh order hantar pizza ke
ofis, lapar katanya. So, aku kol untuk buat order macam biasa 
aku order Mc'D.. Bos nak Flaming Tuna, so order je la kan.. :)

Setelah menunggu selama 15 minit, sampai lah sudah pizza
yang bos aku tunggu - tunggu.
Setibanya despatch pizza tu, aku tengok apesal mamat ni macam
susah je nak masuk ofis aku..
Rupa-rupanya beg kiut yang dia galas tu tersangkut kat pintu...
WaKaKaKaKa.~~!  Dik, kalau terbaca ni akak mintak maap yer.
hahahaha~~


*abaikan selipar kat depan tu..itu hak milik cleaner!


Kesian kan budak tu..badan dah lepas, beg kiut dia plak yang 
tak lepas..
Kali kedua terjadi apabila dia nak keluar.
Same thing terjadi..dia blah je, terbahak-bahak aku gelak..
Kelakar kot..
Sori ye dik, bukan niat akak pun.
^__^v


*sgt besar beg ni..kesian kat despatch yg badan kurus-kurus tu..
hehehehe.. :)


No comments:

Post a Comment