Thursday, 12 April 2012

AwAk Prengnant dalam masa satu saat ?

Hye people !

Tajuk entri tak bleh blah kan.haha
Nak tahu ke pregnant apa dalam masa satu saat tu.
Orang tua-tua dulu dah pesan, "makan semasa lapar, berhenti makan sebelum kenyang"
eh, betul ke tak tu? hehe

Tunang aku, aku tak tahu nape dia boroi.
Dulu kurus je pun..adoi.
Ni belum kawin lagi ni, kalau dah kawin besar mane agaknye kan pewot dia
erk, tak dapek den nak membayangkan.. goli !



normal pun nampak sgt awak boroi..




yang ni agak keterlaluan rite? hahaha

# ape pun tak boleh la awak ni syg..
  *saye yang rasa nak pitam sebentar*


2 comments:

  1. adui.. ingatkan apa tadi. haha..:D perut boroi rupanya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..x boroi pun..saja gatai buat macam tu.. :)

      Delete