Friday, 20 July 2012

Perlu ker?

Tajuk pun dah ngeri kan.. Perlu ke kau nak canang citer orang? Perlu ke kau nak jaga tepi kain orang? Perlu ke kau nak sebok2 tahu apa jadi? Aku rasa x perlu kot.. Aku x suka org muka bertalam talam ni.. Naik meluat.. Xpelah,biar dia sebok hal org janji org dah tahu sape kau.. Kesian kan dengan kau.. Hahaha..tu je nk citer Adiyoss..

Thursday, 5 July 2012

T.E.R.I.N.G.I.N



Hye uolls..

memang lama sangat haku x update kan.
makk buzy giler nokkk.. kalau makk x buzy makkk boleh update..

entri kali ni pendek sependeknya.. aku cuma nak cakap, aku teringin nak minum coconut shake pantai klebang.. beratur beb nak dapatkan air tu..

so, insyAllah besok haku sampai melaka.. huahuahua!
semata mata untuk air tu.. baik aku pergi sebelum haku kempunan.. 



okbhaiii.. hehe